Fotogalerija

1. dan

Po srčni dobrodošlici in udobni namestitvi ter seveda dobrem kosilu smo se najprej preizkusili v lokostrelstvu in kuhanju. Naredili smo prave kobariške štruklje, ki smo jih za večerjo tudi pojedli. Bili so okusni. Po večerji smo se podali na športno igrišče, kjer so potekale razne športne igre. Sledil je nočni počitek, seveda v pričakovanju novega dne.

2. dan

Zbudili smo se v megleno jutro. Po zajtrku nas je čakal pohod po poti miru. Pot do muzeja na prostem nas je vodila malo po Sloveniji in malo po Italiji. Tam smo raziskali  sledi 1. svetovne vojne. Po kosilu smo spoznali zdravilne rastline v okolici ter zavzeli plezalno stezo. Zvečer pa še “večni derbij” … Uf, je bilo napeto. Izmučeni in polni sladkih pričakovanj smo legli k nočnemu počitku.

3. dan

Dan se je zdel kot iz kakšne razglednice. Sonce, v dolini meglice in daleč zadaj morje. Začeli smo z nordijsko hojo. Medtem ko smo opazovali tam nekje v dolini reko Sočo in Kobarid, pa sosednji Matajur, nam je učiteljica prebrala pesem Simona Gregorčiča – Soči. Dopoldan smo opravili še prvo pomoč in čas je bil že za kosilo. Popoldan nas vreme ni več tako razvajalo. Z dežniki in anoraki smo se podali do bližnje Kavkne jame. Raziskali smo njeno notranjost. Zvečer pa na nas je čakal družabno-športni večer.

4. dan

Zbudili smo se v meglen dan. Najprej  se je  skupina podala s kolesi na kolesarski izlet. Drugi smo pridobivali znanje iz prve pomoči in oživljanja. Pred kosilom smo še v naravi naredili bivake. Po kosilo je sledilo orientacijsko tekmovanje. Še zadnji večer pred odhodom … S plesom in pesmijo smo si polepšali trenutke.

5. dan

Po vremensko pestri noči končno sonce! Po jutranjih opravilih in dobrem zajtrku smo se podali na pohod do razgledne točke Kuk. Sledile so še športne aktivnosti. Po kosilu smo se poslovili in odrinili na dolgo pot proti domu, kamor smo prispeli v večernih urah.